Persoane interesate

luni, 27 februarie 2012

Inceputul inceputului!

Scopul acestui blog este de a impartasi una din pasiunile mele....si anume..designul.Fie el vestimentar sau pur si simplu chestiile marunte,pentru decorat care pot avea un efect mare.Imi plac improvizatiile..imi place sa imi modific uneori hainele banale in ceva original,facut de mine,sa combin piesele vestimentare si deasemenea am o pasiune pentru...(sa nu radeti)..cutii..Mici,,mari..neaparat colorate..folosite ca obiecte de decor.
Am unele momente cand ma apuc sa imi tai toate tricourile vechi:))..sau sa imi schimb prin camera..totul..de la a la z...(cu exceptia mobilei..deoarece din nefericire pentru mine..nu am suficienta forta..ca altfel..:D..)si am mii de idei interesante...si ma duce cu gandul la faptul ca...poate mi-am gresit meseria:)))
Oricum..putin din pasiunea mea se reflecta si in jobul pe care il am am momentan(lucrez tot cu haine)..probabil de acolo mi se trage nebunia:D
Anyway..sper sa va placa micile mele mari idei..si sa ne citim cu bine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu